04 квітня 2014

За одним столом зі снайпером...

Біблія... Про покликання Матея.
Ісус у домі Матея сів за стіл з митарями та грішниками… Коли читав, уявив собі наші дні, що Ісус сидить за одним столом зі снайперами…

Ісус відрік фарисеям: «Здорові не потребують лікаря, лише хворі…», і далі: «Я милосердя хочу, а не жертви…» (Мт.9, 9-13)…
21 лютого – була п’ятниця. Перед вихідними у нас в офісі святкували: 23 февраля – День совіцької армії… Ще зранку попросив колег мене не чіпати, сказав, що це аморально…
В обід дами накрили стіл у сусідньому кабінеті, через стіну чув, як там веселилися, пили та закусювали… А потім принесли мені пакунок і гвоздику. Я навідріз відмовився. На що одна дама мені закинула: «А в прошлом году флешку взял, не отказался. Верни, если такой моральньій…»
Було бажання купити найдорожчу, втім, утримався…
У неділю на Майдані несли й несли домовину за домовиною, і як оковита на поминках лунало: «Герої не вмирають!» А мозок заперечував: «Якже ж не вмирають, якщо Пливе кача по Тисині…»
…У понеділок, 24 лютого, колеги жваво коментували останні події: «Им же, майданутьім, платили деньги, значит, знали за что лезли под пули. Надо же, еще и название придумали – Небесная Сотня…»

Немає коментарів: