29 квітня 2012

Веснянки... І прутень поміряли


На веснянки запізнився, тому почимчикував на Чорну скелю. Дивлюся хлопчина намагається спуститься до Зміїної печери. Застеріг про небезпеку, тим більше у його тапачках…
– Це не тапачки, а кросівки, – виправляє.
– Яка різниця, але в таких тапачках до Зміїної печери лізти не варто.
Сергій – старшокласник з школи №12, розумний чоловік. Цікавиться історією, філософією, вивчає Хортицю. Тож, нам було про що поговорити.



Після Чоної скелі обішли ще Січові Ворота, Савутину скелю і Брагарню, побували біля святилищ і язичницьких богів, біля Чура розпрощалися.
Ще, коли ми йшли з Сергієм на Брагарню, помітив дядечку, який рамкою вимірював територію і щось занотовував. А тут знову він.
– Що ви там навимірювали? – цікавлюся.
Дядечка щось буркнув у відповідь, типу – не заважай. Довелося застосувати професійну наполегливість. Розговорилися. Познайомилися.
Ігор Володимирович Величко, психолог, екзотерик, оператор біолокації. Так написано в його візитці.
Ігор Володимирович мене продіагностував. Першим ділом рамочку підставив до мого прутня – а вона на нього як дівка відреагувала, націлилася і аж затремтіла.
Потім попросив стати біля каміння, далі біля дерев. Навмання сказав, що там мінус, а тут плюс.
– Ні, навпаки, – говорить Ігор Володимирович.
Коротше, зі слів Ігоря Володимировича, у мене з біолокацією кепські справи, а крім того, і з прутнем. Раз антенка рамочки на нього повернулася і затремтіла, свідчить, як каже Ігор Володимирович, що у мене чакра перевернута, не така, як у всіх людей, і мене треба терміново рятувати…
На жаль, у тих чакрах ніц не розуміюся. І не хочу.
Рятувати? А чи варто?! Обійдуся без правильної чакри – дівки мене все одно оминають десятою дорогою. На роботі, до речі, колеги кажуть, що мене треба до бабки – вилити переляк після моєї женитьби, а потім уже залицятися до дівок…
Ой, мені б ваші турботи!
Мені надає сил моя Хортиця.


Ці вихідні буду на Хортиці. Тож, шановні друзі, якщо ви, може, стидаєтеся сказати, то не варто. Маєте бажання приєднатися, будь ласка! Проте, попереджаю – у мене неправильна чакра!

Немає коментарів: