22 травня 2016

Провидіння на Миколу літнього

Обіцяв бути під Грушою Шевченка. Там сьогодні Шевченківські читання. Традиційні – на День переховання Тараса…
Дивні люди, призначили на десяту годину ранку, у неділю, коли всі у церкві, та ще й на літнього Миколу. Мої заперечення відкинули. Тож, планував, що гайну на фінал тих Читань. Корективи внесла Гаврилівна. Попросила залишитися після літургії на молебень.

Гаврилівна купила свічки та роздавала жінкам, щоб ті під час молебню запалили і поставили на свічники. Деякі відмовлялися брати її свічки. «Вони мене бояться», - поскаржилася Гаврилівна. Це так, бояться, вважають відьмою…
Мені ж наказала під час молебню стояти поряд з нею, і пояснила, що молитовно ми всі разом маємо зупинити те пекло, яке ось-ось розпочнеться східніше Карачун - «Гори смерті».


За провидіннями Гаврилівни, в горі Карачун знаходиться «ключ», що блокує свідомість, а отже й розвиток тамтешнього населення. Їхня енергетика – перевернута, тобто була поставлена з ніг на голову. За словами Гаврилівни, це сталося ще у 1993 році. Тепер треба їх молитовно розблокувати, інакше нам не зупинити той масштабний наступ, який готує Путін…
Незабаром горітиме все, російські вояки щедро поливатимуть вогнем Україну. Але, як каже Гаврилівна, Путіну не Київ треба, а Чернігів, а також південь…
«Він далеко не просуниться, ми його зупинимо…» Найтяжче для України буде на «переломі» 2018-2019 років…
І ще. «Ти, - сказала мені Гаврилівна, - не дивуйся, що у тебе зараз нема ні роботи, ні грошей. У всіх, хто мене оточує, зараз безгрошів’я…»
У найближчі дні Гаврилівна буде у Києві – їде молитися…

Про Гаврилівну тут, на блозі, уже розповідав, зокрема, як нас познайомив Іван Сірко…

Немає коментарів: