07 березня 2013

Боги


Задобрювали. Медом поливали…

Ось, крупніше.


На Хортиці збирається декілька язичницьких організацій, але я в них не розбираюся.
Втім, мені подобаються ідоли. Шкода, що їх рубають.
Тут, по блогу, якщо погортати, можна побачити фото ще не порубаних Перуна, Велеса, Мокоші та інших. А це вже після другої, а то й третьої порубки…













Вечоріло. Сідало Сонце… Мене ще із самого ранку на роботі намагалися повчати, що сьогодні жєнщінам треба казати: «С наступаючім». Вдавав, що не чую, переводив розмову на іншу тему… Терпів. А потім рванув на Хортицю, зник перед самим столуванням, щоб нікому нічого не сказати, що я думаю про ці совіцькі алкогольні оргії з мімозами.
Хортиця мене втішила жовтенькими первоцвітами – розсипаними золотими бусинками по молоденькій зеленій траві…




Немає коментарів: