25 серпня 2012

Мама... Тризуб на дупі і дуже гарний день


Мама давно мене просила разом з нею погуляти по Хортиці. Весь час щось заважало. А сьогодні, певно, сприяли зорі…
Мама, взагалі-то, любителька поспати. А тут рано прокинулась, зібралась…
І ми вирушили в мандри.

Маршрут – святилища північної частини острова. Це ті, що довкола музею. Не знаю, чому, але так захотілося. Мали намір обійти всі. Втім, їх всі за день не обійти. Та й вік… Намагався йти повільно, стежками без «сюрпризів»… Ну, по скелям не плигали. Хоча деінде мамі довелося і пострибати.
Чорна і Савутина скелі, Брагарня – де опиняєшся на межі землі й небес…
Потім було святилище «яйце» з Макошою. Далі спіральні святилища з Перуном і Велесем… До речі, язичники виставили того самого Перуна, якого разом з Велесем і Макошою пару років тому, як стверджують, московські попи порубали. На фото видно: обрубок Перуна поряд з новим Велесом, також порубаним… Ідолів кілька разів рубали, палили… А там, де віл – то все, що залишилося від Велеса.
А на фото – символ, схожий на тризуб, то знак Чура (тризуб у нього на дупі). Далі сам Чур і я з Чуром, тобто «Чур мене!».















Мама задоволена. Я також – у мене відпустка!

Немає коментарів: