12 жовтня 2015

Дятел... Конкретна дія


Третій рік поспіль роблю заявки комунальникам – спиляти стару й всохлу сливу. Навіть номерки на спиляння двічі отримував. А одного разу, коли зеленгоспівці обпилювали дерева на вулиці, благав їх спиляти й сливу, поряд же… Ні, сказали: «нє паложено», мовляв, вони пиляють міські дерева, а слива – приватна. Пояснив, що її ніхто не саджав, вона – дичка, сама виросла, стара і всохла… Якщо повибиває вікна, винуватим буду я, бо виросла в моєму саду… Коротше, слива все ще на своєму місці…
Слива-дичка виросла дуже близько до будинка. Я на другому поверсі, мені не заважає, а ось верхнім сусідам… Певно, їм байдуже, що сухе гілля треться по їхнім вікнам. Якщо взимку обледеніє, й сливу розгойдає буревій, то повибиває вікна…
Щоправда, якраз у буревій вона мене минулої зими й врятувала. Був такий сильний вітер, що зривав обшивку на будинку – це пластик, який тепер кріплять на стіни, ніби для втеплення. Плити летіли прямо на мої вікна – якби не слива, довелося б ставити нові.
Нещодавно на сливі об’явився дятел – і стукає з ранку й до ночі. Деякі гілки вже «підпиляв», на світлині (ліворуч) видно його роботу, ось-ось обламаються. Працює, невтомний… Так ще місяць-два і сухого гілля не буде – до зими, сподіваюся, встигне.
P.S. На місцевих виборах, 25 жовтня, буду голосувати за цього дятла – за конкретні дії! А всі інші кандидати в депутати до міськради – засуньте свої обіцянки собі в дупу!

Немає коментарів: