02 лютого 2015

Сувенір з Меджугор'я


Меджугор’є – місто у Боснії і Герцеговині. Відоме воно явленнями Богородиці. Вперше Богоматір побачили четверо дітей – 24 червня 1981 року. Ці діти підросли, уже стали дорослими. Тепер бачать Діву Марію лише троє вірян…

На початку дев’яностих років минулого століття, коли припинила своє існування Югославія, розпочалася війна, так званий себсько-хорватський конфлікт, який поширився також й на Боснію і Герцеговину, велися жорстокі бої…
Статуетку Діви Марії та гільзу, що на світлині, привіз мені з Меджугор’я о.Ян Собіло. Він побував там відразу, як трохи ущухла війна. Сказав, що храм, де відбуваються явлення Богородиці, не зачепила жодна куля…
Сувенір… Статуетку о.Ян купив у тамтешній крамничці, а гільзу підібрав із землі. Гільзами тоді там була усіяна вся територія довкола храму. Для мене цей сувенір набув особливого значення, коли путінські вояки вдерлися в Україну…
Діва Марія продовжує являтися у Меджугор’ї й дотепер. ЇЇ послання записує Марія Павлович-Лунетті, тексти оприлюднюються на сайті. Ось, зокрема, з останніх – за 25 січня 2015 року:
«Дорогі діти! І сьогодні вас закликаю: жийте у молитві ваше покликання. Сьогодні, як ніколи дотепер, сатана хоче задушити своїм заразним вітром ненависті й неспокою людину та її душу. У багатьох серцях немає радості, бо нема ні Бога, ні молитви. Ненависть і війна ростуть день у день. Закликаю вас, діточки, почніть знову з натхненням дорогу святості й любові, бо Я ради того прийшла поміж вас. Будьмо разом любов’ю і прощенням для всіх тих, які вміють і хочуть любити тільки людською любов’ю, а не цією безмірною Божою любов’ю, до якої вас закликає Бог. Діточки, нехай надія на краще завтра буде завжди у ваших в серцях. Дякую вам, що відповіли на Мій заклик».

Немає коментарів: