Перейти до основного вмісту

Запорізький Майдан вшанував загиблих патріотів у Одесі


Народу зібралося недуже багато. Чимало людей задіяні на блог-постах тощо, тому прийти на традиційний недільний Майдан змогли далеко не всі. Крім того, як на мене, певна кількість городян поки що не усвідомлюють, що відбувається, або ж вони – «колоради»…
Власне, це й непокоїть, зважаючи на події у Одесі. Адже, зокрема, у Запоріжжі й досі не розставлені крапки над «і» у справі «26 січня», коли під орудою можновладців міліціонери разом з «тітушками» били, доганяли та добивали майданівців. Керівники та виконавці цього побоїща продовжують обіймати свої посади. Разом з тим, комуніст, нардеп міськради вимагає притягти до кримінальної відповідальності городян за «колорадів у тісті» (13 квітня запоріжці закидали яйцями і борошном сепаратистів, від чого ті буквально були вкриті тістом).



Запоріжжя за останні два місяці майже повністю вбране у жовто-блакитні стяги. Держустанови – то само собою. Мешканці міста вивішують жовто-блакитні прапори на своїх балконах і у вікнах, на автомобілях.
Спочатку була проблема – ніде було придбати держпрапор. Тож, за справу взялися місцеві бізнесмени – почали шити і навіть роздавати безплатно. Хто хотів, платив, скільки міг.
Сьогодні на Майдані бізнесмен, що на фото, продавав – за ціною собівартості, по 20 гривень. Охочих купити було дуже багато.


Майдан уже закінчився, коли дівчата стали роздавати календарі з Ляшком. (На Майдані у нас не ведеться партійна агітація.) Одній з дівчат кажу:
– Краще б ви вила роздавали!
– Наступного разу будуть і вила! – жартома відказує та.
– Тільки ж зважте, ті вила мають бути вогнестрільними! Бо ж, як ви розумієте, єслі шо, то тепер їстівна зброя не пройде, яйця й борошно подорожчали…

До речі, свого часу допомагав дідусеві збирати колорадських жуків. Ми їх кидали у відро з керосином і палили. Дідусь казав, що лише давити нема сенсу, розведеться ще більше.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дмитро Вишневецький ніколи не був Байдою

Наразі не відомо, хто та за яких обставин назвав Дмитра Вишневецького Байдою. А також не нема жодних історичних підтверджень тому, що Байда – це конкретна особа. Ймовірно, Байда – фольклорний образ, нашкалт Мамая.

Хортиця. Новорічне

Нарешті я - на Хортиці. Майже чотири місяці не був тут…

Яфет "був парубок моторний..."

Наш прадавній пращур «був парубок моторний», хто б сумнівався. І мова, і чуби, як ми їх тепер називаємо, козацькі, і звичаї – все від нього… Ось, тільки хто він?
Поки що лише намагаюся з’ясувати.
Тому далі – дуже багато букв, аніяких висновків, лише припущення за цитатами з Біблії, Історії Геродота та різних міфів, які я скопіював з Вікіпедії та деяких інших джерел, тому не раджу цитувати. Але буду радий коментарям – доповненням, запереченням тощо.