24 листопада 2013

ЄвроМайдан. Запоріжжя малює Європу



Понад дві тисячі запоріжців зібралися у центрі міста на підтримку ЄвроМайдану.














…Серед прапорів були зо три Холодноярівських. У дівчини, яка тримала чорний прапор зі срібним тризубом і написом: «Воля України, або смерть», запитую:
– А що то за прапор ви тримаєте?
У відповідь:
– А ви що?! Проти УПА?!
– ?!
Підходжу до чоловіка з тим же запитанням. Він пожимає плечима. Потім каже:
– Мабуть Холодноярівський.
Вгадав!
Воно, конечно, дивно для Запоріжжя – Холодноярівський прапор. Хотів з’ясувати, звідки «дровішки», але тут же до мене причепилася, мабуть, їхня організаторка. Якраз заграли гімн.
– А ну, – наказує мені, – скиньте капелюх!
– ?!
– Грають гімн нашої Неньки-України! Скиньте капелюх!
Мені забракло слів.
Тільки тепер ось шкодую, що не поцікавився у тієї організаторки, чи заміжня вона. Може згодилася б мені бути дружиною – я саме таку бойову жіночку й шукаю.
…На мою думку, ці прапороносці стояли тут не за гроші. Швидше за все, з університету – ректор наказав, організаторка й вивела студентів. А Холодноярівські прапори, напевне, десь у підвалі надибали…
А взагалі, партійні прапори «Свободи» і «Батьківщини», як й Холодноярівські, були недоречними. Організатори перестаралися.
Як би там не було, але радий за земляків-запоріжці, що підтримали Євромайдан. А дві тисячі, хай навіть половина з них приведені партіями та університетською організаторкою, це багато. Особисто спілкувався з людьми, які прийшли по добрій волі, бо вважають, що Україна має бути у складі Євросоюзу.



Запоріжжя малює Європу. Дай, Боже!

Немає коментарів: